Annons
Annons

DAGENS PASS AKA BACK ATTACK


 

Någon som har missat att det mest står löpning på schemat för min del just nu? Nä, tänkte väl. Vid tidsbrist-veckor kör jag prio löpning. Vad händer då? Min rygg blir svinförbannad och vägrar samarbeta. (Jo för vet ni vad?! Styrketräningen har gjort under för min rygg. En vecka utan styrka och den är lika med kaos.) Av den anledningen blev det idag ett riktigt pang-rygg-pass för att fjäska tillbaka den i rätt mood.

Annons

Pass enligt följande:

Marklyft med stång 8 repetitioner x 4

Superset: Rodd i kabelmaskin/Hantelrodd 8 repetitioner x 4 varv

Omvända flyes (baksida axel) 8 repetitioner x 4 varv

Chins 5 repetitioner x 4 varv

Dips 5 repetitioner x 4 varv

Pullover med hantel 8 repetitioner x 4 varv

Vad känner ni. Behöver ni för tydlighetens skull ha bilder på övningarna om jag delar med mig av styrkepass eller funkar det lika bra såhär? Låt mig veta!

Kram och lycka till!

 

 

 

(0)
(0)
Kommentera | Translate
 

Annons
Annons


Laddar